Klacht Homediscounter.nl: Na 1 jaar kast niet geleverd

Klachtnummer
# 572584
Gebruiker
José de Aquino Da Sousa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Jaar geleden een wand kast besteld en laten monteren. Kast was scheef, en planken krom. Monteur en ik gebeld, zou nieuwe kast komen. Half jaar later belt de monteur dat ze zouden bezorgen. Dezelfde dag belde ze af omdat de verkeerde kast geleverd was. Tv kast ipv wandkast. Ik bellen zeggen ze dat ie geleverd is. Bel ik het bedrijf die monteren, en zij beaamde dat idd de verkeerde kast was geleverd en ik nog steeds geen nieuwe gehad hebt. Homediscounter schuift t af op BR8. Terwijl hun verkeerd bestellen. Ik zit nog steeds met een scheve kast jaar later, en nu moeten ze het ineens uitzoeken. Bestel nooit daar !! Kut kwaliteit en komen afspraken niet na !!

Gewenste oplossing

De scheve kast retour.
Wil mn geld terug en ook voor het monteren.

Na een jaar is de koek op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen