Klacht Homelivingdirect.com: besteld en betaald, niet bereikbaar

Klachtnummer
# 332450
Gebruiker
Gonzo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Besteld via site, bevestigingsmail gekregen voor de bestelling, maar het pakket is niet opgestuurd. De drie telefoonnummers (Nederlands, Brits en Frans) zijn alle drie niet bereikbaar en op de mail reageren ze ook niet. Wel heb ik al betaald.

De oplossing

Waarschijnlijk bestaat het bedrijf niet (meer), en in dat geval wil ik dat ze de site uit de lucht halen en de rekening sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homelivingdirect.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homelivingdirect.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen