Opgelost door Homerr: Het lukt niet om het pakket op te halen ondanks appen, mailen, bellen en langsgaan op afhaalpunt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463558
Gebruiker
J.T. Bakkum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 juni is een pakket verstuurd via Vinted. Op 23 juni was via de track and trace zichtbaar dat het pakket op een alternatief afhaalpunt was afgeleverd. Ik heb vervolgens geappt en gemaild waar het pakket dan lag want ik heb daar geen mail over ontvangen. Uiteindelijk werd me via de klantenservice verteld op welke locatie. Toen ik daar kwam kon de mevrouw me geen informatie geven over mijn pakketje, ze had een foutmelding gehad bij het scannen en had ze doorgestuurd naar de eerste locatie. Daar aangekomen kon de mevrouw me het pakket niet meegeven, ook omdat het pakket een foutmelding gaf. Vervolgens kreeg ik de volgende dag een mail dat het pakket zou zijn teruggestuurd naar de verzender. Bij telefonisch navraag bleek dit een foutieve mail te zijn. Vervolgens is het pakket terug bij het distributiekantoor beland en met een ander track and trace nummer doorgestuurd. Hier ben ik niet van op de hoogte gebracht maar werd me opnieuw bij navraag pas verteld. Er werd me verzekerd dat ik het pakket op de locatie kon laten bewaren omdat ik op vakantie ging. Ik moest daar wel opnieuw over bellen als het pakket daar was gearriveerd. Het pakket is vervolgens aangekomen op het afhaalpunt en tien heb ik gebeld of ik het pakket daar langer kon laten bewaren. Opeens kon dat niet meer omdat de leveringstermijn van Vinted zou verstrijken. Ik heb iemand bereid gevonden om het pakket namens mij op te halen ruim 10 kilometer van haar thuisadres, deze is tweemaal langsgeweest tijdens de openingstijden maar er deed niemand open.

Samenvattend heb ik dus geappt, tweemaal gemaild waar alleen standaard mails op terugkwamen en vijfmaal gebeld waar ik steeds een ander verhaal kreeg te horen. Daarnaast heb ik tweemaal zelf en tweemaal een ander voor niets bij een afhaalpunt gestaan. Ik ben er goed klaar mee en wil dat dit opgelost wordt!

De oplossing

Ik wil de verzekering van Homerr dat het pakket klaarligt en vastgehouden wordt op het afhaalpunt zodat ik deze kan ophalen als ik terug ben van vakantie. De verzender heeft inmiddels al geld ontvangen van Vinted omdat de termijn inmiddels is verstreken en ik vertrouw er niet op dat het pakket bij retour naar afzender, uiteindelijk bij mij terecht komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Homerr
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Beste P. Noordeloos,

    Goed dat je contact met ons opneemt en bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je uiteindelijk zoveel tijd bezig bent geweest met je pakketje.
    We hebben contact opgenomen met jouw geselecteerde Homerrpunt in Hoorn. Je pakketje blijft ondanks dat deze verlopen is op de locatie liggen totdat je je pakketje hebt opgehaald.
    Mocht dit om welke reden dan ook niet goed gaan, neem dan contact met ons op. Onze excuses voor het ongemak.


    Vriendelijke groeten,

    Yam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.T. Bakkum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk heeft het afhaalpunt het pakket langer vastgehouden. Daar ontstond wel weer miscommunicatie omdat de mail en track and trace aangaf dat het pakket zou worden teruggestuurd. Na een aantal telefoontjes bleek het pakket er toch nog te liggen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen