Klacht Homerr: Homerr reageert niet!

CDchula

Helaas, geen contact. Ik ben nieuw bij homerr en gebruik deze service sinds kort. het eerste pakketje wat ik verstuurd heb via homerr is nog niet aangekomen. Ik krijg geen update na meerdere malen mailen en we zijn vier weken verder. Nu zijn de stickers op bij het homerr service punt, nu doet de telefoon het niet bij het homerr service punt. Zo word ik al tien dagen heen en weer gestuurd. Weer contact opgenomen want de codes gaan verlopen. Homerr laat mij twee keer meer dan 20min in de wacht hangen en hangt dan op?! Ik vind het echt belachelijk dat ik geen enkele reactie of update krijg. Het gaat om verkopen via vinted, een aantal bestellingen zijn hierdoor nu geannuleerd. Dit is lastig voormij en is ook niet goed voor mijn review. ik kan zo niet goed communiceren als verkoper.

ik zou graag zien dat homerr reageert. laat weten waar mijn pakket is, ervoor zorgt dat ik mijn andere pakketen kan versturen. Geen idee hoe de slechte review bij mij weg kunnen gaan door homerr zijn fout en ik heb geannuleerde bestellingen wat ik heel vervelend!

Homerr is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Homerr?