Klacht Homerr: ontvangen artikel gebroken

Klachtnummer
# 661476
Gebruiker
Northlander
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Hallo Camille,

bedankt voor de aandacht, hierbij mijn reactie:
- artikel werd gekocht in Nederland bij een particulier, via 2de Hands website
- die verkoper heeft al op haar beurt een klacht ingediend bij Homerr
- in bijlage de beschadigingen aan de doos en tracking nummer
- het betreft een Canon printer waarvan de cartridge slede gebroken is, werd vastgestel bij een hersteller

Mvg, Alain Pattyn
Van: "Homerr Klantenservice"
Aan: eos50d@telenet.be
Verzonden: Woensdag 10 mei 2023 14:35:51
Onderwerp: Re: Overige

Hi Alian,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat een vervelende situatie. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Om dit voor je op te lossen kunnen wij een pakketonderzoek starten. Hiervoor willen wij je vragen het volgende te doen:

Neem contact op met de klantenservice van de desbetreffende webshop waar je de bestelling of je retour hebt geplaatst. Doordat wij in opdracht van de webshop voor jou je pakket verzenden, hebben we goedkeuring van hen nodig om het pakket onderzoek te kunnen starten. Tip: is dit via Vinted gegaan? Dan kan je een probleem melden in de Vinted App of via deze link: https://www.vinted.nl/help/465
Via de webshop kan je een pakketonderzoek starten. Licht hierbij je situatie toe en omschrijf de verpakkingskenmerken.
Wat gebeurt er dan? De webshop neemt contact met ons op om te vragen of het onderzoek gestart kan worden en levert alle benodigde informatie.
Wij hebben maximaal een maand de tijd om het pakket te achterhalen. Tijdens het pakketonderzoek houden wij de webshop op de hoogte van de voortgang.
Na de deadline, ontvang je via de desbetreffende webshop een eindoordeel en de te volgen stappen.
Wat kan je zelf doen? Hou de track & trace in de gaten voor statusupdate via track.homerr.com.


Wij gaan ervan uit dat deze situatie door de desbetreffende webshop goed wordt afgehandeld.
Fijne dag gewenst!

Hartelijke groet,

Camille
Customer Success Agent

Gewenste oplossing

Antwoord op mijn klachtn niet mogelijk om te reageren op hun antwoord, "er loopt iets mis"

5 reacties

  1. Auteur
    Northlander
    Datum
    Tot op heden niets meer vernomen vn Homerr
  2. Auteur
    Northlander
    Datum
    Besten nog steeds NIETS vernomen, zeker dus nog GEEN oplossing,
    mvg,
  3. Auteur
    Northlander
    Datum
    nog steeds geen oplossing, mvg,
  4. Auteur
    Northlander
    Datum
    nog steeds geen oplossing, niets meer vernomen van Homerr
  5. Auteur
    Northlander
    Datum
    Nog steeds NIETS vernomen van Homerr

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen