Opgelost door Homerr: Pakket ingeleverd, staat nu al 9 dagen op Homerr Buurtpunt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 515840
Gebruiker
M. Sterk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 23 januari twee pakketten afgegeven bij Homerr in Kollum.
Op 30 januari zijn ze nog steeds niet verder vervoerd. Het zijn twee pakketten met daarop een UPS verzendlabel.
De uitbaatster van het depot kan mij niet verder helpen.

Gewenste oplossing

De pakket zo snel mogelijk daar vandaan halen en zorgen dat ze op het afhaalpunt komen.
Of mij de mogelijkheid geven de pakketten kosteloos naar een ander inleverpunt van UPS te brengen.
Geboden oplossing
Het probleem is er nog maar het ligt dus niet aan Homerr. Toch zou ik graag zien dat Homerr even UPS inlicht dat er nog pakjes liggen op het Buurtpunt. Inmiddels zijn de pakjes door mij opgehaald en naar een ander inleverpunt gebracht. Ze zijn twee dagen later al op de plaats van bestemming en inmiddels door de klanten afgehaald. Homer heeft mij gisteren gebeld en dat vond ik positief.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Homerr
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Ster,

    Wat een vervelende situatie! Wij verzoeken je om contact op te nemen met de UPS, gezien wij hierin als Homerr helaas niet over de juiste informatie beschikken om je verder te helpen. UPS zal deze situatie verder met jou oplossen!

    Vriendelijke groeten,

    Homerr

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen