Klacht Homerr: Pakket komt niet en geen reactie klantenservice

Klachtnummer
# 458781
Gebruiker
Wallie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket via Vinted besteld is nu 25 dagen onderweg via Homerr. Ik kreeg alleen een bericht dat er iets is misgegaan en verder niets. Geen reactie van de klanten service op 2 berichten van mij. Wat mij betreft dysfuntionerende organisatie.
Trackingnr: HMRQRYEFR96858664

De oplossing

Snel contact met mij opnemen en aangeven wat ze eraan gaan doen

1 reactie

  1. Auteur
    Homerr
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W. Balemans,

    Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben per mail contact met je opgenomen. Vervelend dat er toch iets is misgegaan met de verzending van jouw pakket. Voor pakketten die langer dan 21 dagen geen nieuwe update hebben ontvangen op de Track & Trace pagina track.homerr.com en nog steeds niet zijn aangekomen wil ik je graag doorverwijzen naar Vinted. Via de webshop kun je een pakketonderzoek laten opstarten. Vanuit Vinted ontvangen wij dan alle informatie die wij nodig hebben om te achterhalen wat er is misgegaan en op welke manier we dit kunnen oplossen.


    Ik hoop je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en hoop dat het snel wordt opgelost!

    Een fijne dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Homerr

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen