Klacht Homerr: Pakket na 2 maanden nog steeds niet bezorgd.

Consument3000

Meer dan twee maanden geleden zou ik mijn pakketje al moeten hebben ontvangen. Eerst werd het pakket bij een pakketpunt 50 km verderop bezorgd.

Toen is het opnieuw verzonden en is het nooit aangekomen op de afhaallocatie die ik had aangegeven.

Meerdere keren contact gezocht met Homerr en er werd iedere keer weer verteld dat ik een mail zou krijgen als het was aangekomen op het door mij gekozen pakketpunt.

Na 6 weken heb ik nog steeds geen mail gekregen. En ik heb geen idee waar mijn pakket nu is.

Ik heb het product eind mei besteld bij een grote webshop.

Dat ik binnen twee weken mijn pakket kan ophalen bij mij in de buurt.

Homerr
    Beste C.M. Houtsma,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo lang op je pakketje aan het wachten bent. Er is nu al zo lang geen reactie op gegeven, dat ik je wil doorverwijzen naar Vinted om een pakketonderzoek te starten. Dit is geldig voor pakketten die langer dan 21 dagen geen nieuwe update hebben ontvangen op de Track & Trace pagina track.homerr.com. Via de webshop kun je een pakketonderzoek laten opstarten. Vanuit Vinted ontvangen wij dan alle informatie die wij nodig hebben om te achterhalen wat er is misgegaan en op welke manier we dit kunnen oplossen.

Je kunt in de Vinted app via jouw profiel naar de helpdesk en daar de desbetreffende order selecteren waar het over gaat. Als je op deze manier contact opneemt met het Vinted Support Team, worden alle belangrijke gegevens (koper, verkoper, transactie en meer) automatisch gekoppeld, ingevuld en direct doorgestuurd.

Ik hoop je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en hoop dat het snel wordt opgelost!

Een fijne dag toegewenst!

Yam

Ook een klacht indienen over Homerr?