Klacht Homerr: Pakket wordt om onbekende reden retour gestuurd, Homerr biedt geen oplossing

Klachtnummer
# 664192
Gebruiker
Ilona101
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen maandag is een door mij verstuurd pakket afgeleverd bij het gewenste pakketpunt. Dinsdag kreeg ik de melding dat het pakket retourgestuurd wordt naar mij???? De koper heeft niet eens een melding ontvangen dat het pakket afgehaald kon worden. De koper zit te wachten op het product en ik op mijn geld.

Contact opgenomen met Homerr, maar ze kunnen niks doen…. Hoezo niet?? Homerr is de verzender, hoezo kan er dan niks gedaan worden?? De fout ligt niet bij mij. Een oplossing wordt niet aangeboden en over de onkosten wordt al helemaal niet gesproken.

Gewenste oplossing

Dat het pakket onderschept wordt en gewoon opnieuw afgeleverd. Kan dat niet, dan zorgen dat het pakket opnieuw verstuurd wordt. En als zelfs dat niet lukt dan wil ik mijn geld dat ik anders verdiend zou hebben en geld om de koper schadeloos te stellen.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Ilona101
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen. Zegt ook genoeg volgens mij….

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen