Opgelost door Homerr: Retourzending nog steeds zoek, waardeloze klantenservice

content Opgelost
DG

Nadat ik jullie via het formulier op de website (3 keer geen reactie). Facebook (1 maal een reactie 10 keer niet) en telefonisch (op het moment al 22 minuten in de wacht terwijl ik een medewerker aan de lijn had). Probeer ik het maar op deze manier.

Enige tijd geleden heb ik een pakketje van Asos via jullie geretourneerd.. De meneer van het servicepunt gaf aan dat ik geen bevestiging krijg via Homerr.

Na 1 maand vond ik het toch wel wat lang duren en heb ik Asos benaderd of het pakket al is ontvangen. Zij gaven aan dat dit niet het geval is en dan ik hiervoor Homerr moet benaderen. Toen heb ik eerst naar het servicepunt gebeld die aangaf dat alles van Homer pas net (na 1 maand) verzonden was).

Toen dus jullie benaderd en tot op heden geen reactie (na 1 maand contact met jullie proberen te krijgen). Ondertussen sta ik alweer 27 minuten in de wacht en ik heb niet het idee dat de dame die ik net aan de lijn had nog op gaat nemen.

Ik begrijp dat het druk is maar een bedrijf dat op deze manier met de klanten omgaat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik verwacht van jullie een oplossing voor dit probleem, en op korte termijn. Mocht dit uitblijven dan zal ik andere stappen gaan ondernemen. Het lijkt me een kleine moeite om mij in ieder geval van een (niet automatisch gegenereerde) reactie te voorzien.

Tot nu toe heb ik 3x een automatische reactie gekregen met dezelfde tekst.

Optie 1; Vergoeding á 20,- (kosten van het pakket)
Optie 2: Het pakket wordt retour gestuurd

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

De code is; HMRQRKBTF84547306

Groet,

Daan
    Hi Daan,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit naar mijn manager gestuurd en die neemt contact op met ASOS hierover omdat dit proces via ASOS loopt. Als ik meer weet neem ik contact met je op. Mijn excuses, we zijn ermee bezig.

Fijne dag gewenst!

Vriendelijke groetjes,

Hi Daan,

Nogmaals bedankt voor je mailtje. Heb je voor mij eventueel ook de barcode en een omschrijving hoe het pakketje eruit ziet? Dan kan ik dit doorgeven en neemt mijn manager contact op met ASOS.

Vriendelijke groetjes,

Hi,

Aangezien het ruim 2 maanden geleden is heb ik dat niet meer. Het gaat ook maar om een retourzending naar Asos van 20,- het gaat me nu niet eens meer om het geld maar om het ontzettend lage niveau van klantenservice.
    Beste D. Groen,

Nogmaals bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat er zoveel tijd overheen is gegaan. Zou u uw mail na kunnen gaan om eventueel de barcode of track & trace terug te kunnen vinden? Wij kunnen hier anders niet mee aan de slag...

Beste,

Zoals ik in mijn 1e bericht heb aangegeven heeft de meneer van het servicepunt waar ik het pakket in heb geleverd mij verteld dat je geen bevestiging ontvangt van Homerr.

Mocht dit niet het geval zijn dan breng ik jullie graag met dit servicepunt in contact?
    Graag uw reactie,

Na 2 maanden zou ik dit graag opgelost zien.
    DG
    Vooralsnog geen reactie.. Ik heb inmiddels ook nog eens het servicepunt gebeld. Die geven aan dat alle pakketten die zij hadden liggen al weken geleden naar jullie zijn verstuurd en dat ze inmiddels ook gestopt zijn met de samenwerking vanwege alle fouten die bij jullie gemaakt worden.

Ik hoor graag op korte termijn waar mijn pakket is of hoe jullie dit op gaan lossen.

Groet,

D. Groen
    Beste D. Groen,

Bedankt voor uw bericht. Met track & trace HMRQRKBTF84547306 gaan wij hier achteraan. Graag verneem ik een omschrijving van het artikel dat was besteld.

Hi,

Het gaat om het volgende product (zie bijlage).
    Beste D. Groen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit doorgegeven aan mijn manager en gaan er deze week mee aan de slag. Mocht ik meer informatie hierover krijgen, dan laat ik dit via Klantenkompas weten.

Fijne dag gewenst!

Beste D. Groen,

Ik heb vernomen dat we alleen nog je bestelnummer van ASOS nodig hebben, dan kan mijn manager dit voor je oppakken.

Prettige dag gewenst.

Het ordernummer is ORDER NO. 484789675
    Homerr
    Hartelijk dank. ik heb dit doorgegeven en gaan hiermee aan de slag.

Homerr
    Hartelijk dank. ik heb dit doorgegeven en gaan hiermee aan de slag.

Is er al een update?
    Beste D. Groen,

Bedankt voor je bericht. Mijn manager heeft contact opgenomen met ASOS en wacht nog op antwoord. Mocht ik hier iets van vernemen dan laat ik je dit direct weten.

Yam
    Beste D. Groen,

Graag wil ik je op de hoogte brengen van het proces. Het is doorgeven bij ASOS en ik heb mogen vernemen dat de Nederlandse klantenservice contact met je heeft opgenomen voor de claim.
    Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

Homerr

Ook een klacht indienen over Homerr?