Opgelost door Homerr: Retourzending nog steeds zoek, waardeloze klantenservice
Details
Klacht
Nadat ik jullie via het formulier op de website (3 keer geen reactie). Facebook (1 maal een reactie 10 keer niet) en telefonisch (op het moment al 22 minuten in de wacht terwijl ik een medewerker aan de lijn had). Probeer ik het maar op deze manier.Enige tijd geleden heb ik een pakketje van Asos via jullie geretourneerd.. De meneer van het servicepunt gaf aan dat ik geen bevestiging krijg via Homerr.
Na 1 maand vond ik het toch wel wat lang duren en heb ik Asos benaderd of het pakket al is ontvangen. Zij gaven aan dat dit niet het geval is en dan ik hiervoor Homerr moet benaderen. Toen heb ik eerst naar het servicepunt gebeld die aangaf dat alles van Homer pas net (na 1 maand) verzonden was).
Toen dus jullie benaderd en tot op heden geen reactie (na 1 maand contact met jullie proberen te krijgen). Ondertussen sta ik alweer 27 minuten in de wacht en ik heb niet het idee dat de dame die ik net aan de lijn had nog op gaat nemen.
Ik begrijp dat het druk is maar een bedrijf dat op deze manier met de klanten omgaat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik verwacht van jullie een oplossing voor dit probleem, en op korte termijn. Mocht dit uitblijven dan zal ik andere stappen gaan ondernemen. Het lijkt me een kleine moeite om mij in ieder geval van een (niet automatisch gegenereerde) reactie te voorzien.
Tot nu toe heb ik 3x een automatische reactie gekregen met dezelfde tekst.
Gewenste oplossing
Optie 1; Vergoeding á 20,- (kosten van het pakket)Optie 2: Het pakket wordt retour gestuurd
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.