Klacht Homerr: Slecht bereikbaar en verschuilt zich achter vinted

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622570
Gebruiker
LegendBM
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje nooit ontvangen

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Track & trace was zogenaamd niet het juiste nummer. Ze nemen niet eens de moeite om verder contact met me op te nemen, laat staan om überhaupt mij mijn geld terug te geven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Homerr
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Meijer,

    Bedankt voor je berichtje.

    Allereerst excuses voor het ongemak!

    Wij snappen dat dit vervelend is. Wij willen je graag verder helpen maar hebben helaas geen juiste Track&Trace code van je mogen hebben.

    Wij zien deze nog graag tegemoed.

    Excuses voor het ongemak nogmaals.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Homerr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen