Klacht homesafety: Het is onmogelijk gebleken om gewoon een batterij te vervangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254124
Gebruiker
C.P. Zijlstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn klacht al uitvoerig ingevuld

De oplossing

Een goed werkende beveiliging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat homesafety hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.P. Zijlstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen! Dit formulier heb ik maar heel summier ingevuld. Het eerste formulier voor Klachtenkompas heb ik uitgebreid ingevuld. Alle ondervonden narigheid en fouten heb ik daarbij omschreven. Het verdween zomaar, na een verwijzing naar AirDrop. Wat deed ik verkeerd? Kunt u het formulier achterhalen? Alvast dank voor uw antwoord. C. P. Zijlstra Lempens 4707CD. 16. (P.S. Ik stuurde al een bericht hierover naar de Consumentenbond.)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over homesafety?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen