Klacht homesafety: veritas, een beveiligingssysteem wat bij opzegging meldkamer niet meer 100% functioneert

giacomo

Verkoper/sales verteld niet dat bij opzegging abonnement meldkamer alleen de hoofdsleutel nog werkt, terwijl ik indertijd duidelijk heb gezegd dat ik abonnement zou opzeggen nadat de termijnen waren voldaan, dit omdat ons huis achter een dichte poort ligt! Duidelijk gevraagd omdat ik zakelijk ook een alarm heb van andere instantie.
Als je hier van melding maakt, dan wordt dood leuk verteld dat internetverbinding niet meer werkt door opzegging meldkamer.
Dit is uiteraard te gek voor woorden, en niet gek dat het personeelsverloop erg hoog ligt, want wie wil nu een systeem verkopen waarbij je de klant eigenlijk besodemietert.

Er voor zorgen dat zonder meldkamer ook de andere sleutels blijven werken voor mij en mijn dochter en familie die op het huis passen tijdens vakanties.
Nu kan alleen mijn vrouw met de hoofdsleutel het alarm activeren of uit zetten.

Wij vinden dat homesafety hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over homesafety?