Klacht HomeSecure: alarm of wekker?

picor

na herhaaldelijke storingen met de infrarood buitenmelders van mijn alarmsysteem wil ik van installatiebedrijf veranderen. geregeld gaat `s avonds het alarm meteen na het inschakelen af en mag ik een rondje door de tuin om me te overtuigen dat alles veilig is (normaal moet ik toch op het alarm kunnen vertrouwen?). ik heb echter nog een contract lopen en de installateur weigert mij de installatiecode te verstrekken hoewel de installatie gekocht en (te) duur betaald is. het bedrijf waar ik naar toe wil heeft me al gezegd dat deze melders nooit storingsvrij werken. mijn installateur zegt dat de installatie altijd werkt en geeft de code niet af.

ik wil dan ook dat het contract ontbonden word en ik het alarm na twee en een half jaar kan gebruiken zonder slapeloze nachten.

Wij vinden dat HomeSecure hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

picor
    ik ben bang dat home secure niet wil of durft te reageren omdat het bedrijf helemaal niet gecertificeerd is.

picor
er is geen oplossing aangeboden. home secure houd het op schakelfouten maar zijn te beroerd om de installatie na twee en een half jaar ellende in orde te maken. ik zou graag een paar euro meer kwijt zijn om van dit zooitje af te komen. grote mond hebben ze wel en zij maken geen fouten, nog niet als dit zwart op wit staat (daar ben ik niet bij geweest).

Ook een klacht indienen over HomeSecure?