Opgelost door Homeshopper.nl: Besteld matras tot nu toe niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 314026
Gebruiker
P. Boerhoop
Datum
1 reactie

Details

De klacht


17 juli heb ik bij de homeshopper een comfort Matras besteld en betaald.
De vermoedelijke levering zou 18 juli zijn.Tot nog toe is het matras niet geleverd en blijken de telefoon nummers niet correct te zijn.

De oplossing

Deze week alsnog de levering van het bestelde en betaalde matras.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Homeshopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    P. Boerhoop
    Datum

    Homeshopper heeft vandaag het bestelde matras geleverd..
    Alleen is de beijgeleverde faktuur niet correct.Er wordt gevraagd voor 20-7 te betalen.terwijl u aan het betalingsbewijs al kunt zien dat de bataling al direkt is gedaan.
    Slorig en klugelig. Ook kloppen de telefoonnummers niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Boerhoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het matras is alnog geleverd.Het bijgesloten factuur klopt niet helemaal.Komt slordig en klugelig over.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?