Opgelost door Homeshopper.nl: Betaling van niet ontvangen zending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88469
Gebruiker
Cavallo78
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 22 oktober 2014 een paar laarzen besteld. Na 2 weken gemaild dat de laarzen niet bezorgd waren. Volgens de klantenservice waren de laarzen verstuurd. Ik heb post.nl gebeld en inderdaad de laarzen waren bezorgd alleen niet op mijn adres. Er hoefde te getekend te worden voor ontvangst. Weer een email gestuurd niets gehoord. Kreeg een brief dat ik het bedrag gewoon moest betalen. Brief en email gestuurd dat ik het pakket niet ontvangen had. Vandaag 10 december 2014 weer een brief ontvangen met aanmaning en als ik niet betaal dan volgen er gerechtelijke stappen. Gebeld met Pro Mail geen oplossing geboden gewoon betalen. Weer een brief gestuurd nu naar de directie van Pro Mail te Breda.

De oplossing

Geen aanmaningen meer en het bedrag dient geannuleerd te worden.

4 reacties

  1. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Heer BastionnoPostnl bevestigde ons dat deze zending met schoenen op 24-10-2014 bij u geleverd werd. Omdat deze faktuur onbetaald bleef,hebben wij u daarvoor een aanmaning gestuurd. Nadien heeft u ons gemeld dat uw wel eens meer problemen heeft met de bezorging van de pakketten op uw adres.
    Het is via onze website steeds mogelijk om dit te vermelden bij uw bestelling en dan te kiezen voor een ander verzendadres.
    We zullen in alle geval voor deze zending een navraag doen bij de Post.Met vriendelijke groet,
    Mevr. A. Riemis
    Pro Mail / Homeshopper
  2. Auteur
    Cavallo78
    Datum
    Dit heeft homeshopper in november ook als oplossing aangedragen. Het resultaat was dat post.nl zegt dat het pakket geleverd is maar ze weten niet op welk adres daar er niet getekend hoefde te worden. Als Homeshopper nu weer af gaat wat post.nl zegt, het pakket is geleverd, blijf ik met de rekening zitten. Ik heb niets ontvangen dus hoef ik ook niet te betalen. Oplossing geen aanmaningen meer en het bedrag annuleren en verhalen bij post.nl
  3. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Heer BastionnoNa een definitieve bevestiging
    van Postnl kunnen we deze faktuur annuleren voor u.Met vriendelijke groetMevr. A. Riemis
    Pro Mail/Homehopper
  4. Auteur
    Cavallo78
    Datum
    Ik ben tevreden met de oplossing van Home shopper. Alleen het heeft veel te lang geduurd vanaf eind oktober 2014 en nu half januari 2015 eindelijk de juiste oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cavallo78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?