Klacht Homeshopper.nl: niet besteld

Klachtnummer
# 26051
Gebruiker
tweed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had bij Promail homeshopper 2 potjes abrikozen gezichtscreme (aprikoGold creme) besteld van 50 mg per potje voor 45,85 euro. Ik kreeg 4 abrikozen oogrollers van elk 10 mg! Dus, teruggestuurd met een begeleidende brief dat ik niet had gekregen wat ik had besteld, met de vraag mij de bestelde potjes creme alsnog te sturen. (Het terugsturen is inmiddels 3 weken geleden en kostte mij €6,75.) Ik hoop dat promail bij het lezen van deze klacht alsnog de potjes crème naar mij opstuurd.

De oplossing

Ik wil de door mij bestelde potjes ApricotGold creme alsnog toegestuurd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Mevr. Vogelsang
    De Apricotgold gel was helaas niet meer leverbaar. U had 2 potjes besteld. Ter compensatie hebben wij 4x de apricotgold rollers toegestuurd. Na verwerking van uw retourzending is ook het aankoopbedrag aan u terugbetaald op 14 mei 2013.
    Met vriendelijke groet.
    Mevr. A. Riemis
    Pro Mail/Homeshopper

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen