Klacht Homeshopper.nl: Ondeugdelijk produkt en misleidende voor-informatie

mevr Siem

Bij Lidshop.nl (onderdeel Pro Mail Homeshopper) kocht ik 29-04-2012 twee flowerrolls, dit zijn papieren rollen waarin bloemenzaad is verwerkt. Je spreidt het uit in je tuin, tuinaarde eroverheen, water geven (vochtig houden, is goed gelukt) en na 4 weken een prachtig "bloementapijt". Na 8 weken echter: voornamelijk een hoop onkruid en welgeteld is er één bloempje opgekomen. Ik heb hier foto's van gemaakt. Helaas een ondeugdelijk produkt... Uiteraard kan ik het produkt niet meer retourneren wegens de aard van het artikel. Ik heb er 17,95 voor betaald en wil graag mijn geld terug. Ik heb deze klacht ook rechtstreeks bij het bedrijf zelf gemeld.

Graag het volledige bedrag van 17,95 retour.

Homeshopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

mevr Siem
    Uiteindelijk heb ik het gehele bedrag retour gekregen. De klacht is hiermee naar tevredenheid afgehandeld. Maar ik heb er erg veel moeite voor moeten doen, want de klacht werd in eerste instantie afgewimpeld.

mevr Siem

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?