Klacht Homeshopper.nl: Ondeugdelijk produkt en misleidende voor-informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 8062
Gebruiker
mevr Siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Lidshop.nl (onderdeel Pro Mail Homeshopper) kocht ik 29-04-2012 twee flowerrolls, dit zijn papieren rollen waarin bloemenzaad is verwerkt. Je spreidt het uit in je tuin, tuinaarde eroverheen, water geven (vochtig houden, is goed gelukt) en na 4 weken een prachtig "bloementapijt". Na 8 weken echter: voornamelijk een hoop onkruid en welgeteld is er één bloempje opgekomen. Ik heb hier foto's van gemaakt. Helaas een ondeugdelijk produkt... Uiteraard kan ik het produkt niet meer retourneren wegens de aard van het artikel. Ik heb er 17,95 voor betaald en wil graag mijn geld terug. Ik heb deze klacht ook rechtstreeks bij het bedrijf zelf gemeld.

De oplossing

Graag het volledige bedrag van 17,95 retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Homeshopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Uiteindelijk heb ik het gehele bedrag retour gekregen. De klacht is hiermee naar tevredenheid afgehandeld. Maar ik heb er erg veel moeite voor moeten doen, want de klacht werd in eerste instantie afgewimpeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen