Klacht Homeshopper.nl: Retour zending,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 164093
Gebruiker
Jokebontekoe
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een product besteld op 8 februari 2016 en weer retour gezonden.
Erg lang op ons geld moeten wachten . Op 29 maart een mail ontvangen dat zij het hebben overgemaakt. Na controle van het bewijs , gezien dat zij het niet naar ons rekening nummer hebben overgemaakt.
Weer geprobeerd via mail en telefoon dit recht te zetten , de mails krijg je terug en de telefoniste zegt gewoon ik kan u niet helpen u moet een mail ???? Sturen,
Mail adres gecontroleerd wij gebruiken het juiste .
Het call centrum wat belt zegt ik kan niets voor u doen en hangt op!!!!!!!!!

De oplossing

Terug betaling van € 24,91

4 reacties

  1. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    De klacht is bij ons bekend

    Wij hebben op 29 maart klant al terugbetaald. Dit blijkt nu een fout rekeningnummer geweest te zijn.

    De klant is alsnog terugbetaald.

    Homeshopper/klantendienst
  2. Auteur
    Jokebontekoe
    Datum
    Het bedrag is nu retour, Nh kon het wel binnen een dag.
  3. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte

    klant werd terug betaald. voor ons is de zaak afgesloten.
  4. Auteur
    Jokebontekoe
    Datum
    Heeft veel te lang geduurd. Bijna 2 maanden voor dat je geld krijgt.
    Je moet wel eerst betalen voordat ze versturen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jokebontekoe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?