Klacht Homeshopper.nl: Verkeerd bezorgd? Pech gehad!

Klachtnummer
# 59179
Gebruiker
Wal
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Een bestelling bij Homeshopper van ruim 60€ werd maar niet bezorgd. Navraag per email werd keurig beantwoord: het pakket was bij de buren bezorgd, ondanks mijn verzoek niet bij de buren te bezorgen. Of ik zelf wilde gaan vragen. Bij de buren bleek ook niets bezorgd. Bij de buren van de buren was wel iemand aan de deur geweest, met een pakje. Maar omdat zij niet wisten voor wie het pakje was, wilden ze het liever niet aannemen. De bezorger was weggelopen met de melding dat hij het dan maar aan zijn moeder zou geven want er zat make-Up en schoonmaakmiddelen in. ( het pakket was dus al geopend!)
Antwoord Homeshopper: u hebt een verkeerd huisnummer opgegeven dus het is uw eigen schuld. Maar voor de helft van het betaalde bedrag kon ik het pakket best nog eens bestellen....ik voel me machteloos, komt dit vaker voor?

De oplossing

Ik wil dat Homeshopper het geld terug betaald. Het is voor mij een heel bedrag, kennelijk hebben we beide iets fout gedaan, maar moet ik er alleen voor opdraaien. Het zou hen sieren daar coulant in te zijn en mij als klant te behandelen ipv als eigen schuld dikke bult!

5 reacties

  1. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Mevr. Van Der Wal
    Bij uw bestelling was er inderdaad iets fout gegaan,waardoor u een fout huisnummer had ingevuld nl nr 44 ipv 34. Bij verzending van uw pakket hadden wij op de sticker specifiek vermeld om niet bij de buren te leveren. Helaas is de zending door de bezorger van Post NL niet correct behandeld. Wanneer een klant niet thuis is,of niet bekend op het adres,moet de zending retour gestuurd worden aan ons. Dit is helaas niet gebeurd.
    We kunnen u een tegemoetkoming doen en u morgen een nieuwe zending toesturen. De levering bij u volgt dan woensdag. Met vriendelijke groet,
    Mevr. A. Riemis
    Klantendienst Pro Mail / Homeshopper
  2. Auteur
    Wal
    Datum
    Dank u wel voor uw reactie. Ik ben blij dat u erkent dat ook aan uw kant iets niet goed is gegaan. De zending nu nog bezorgen , na twee maanden, heeft niet mijn voorkeur. Ik heb de spullen, die ik in maart nodig had, intussen al elders gekocht. Heel graag wil ik daarom het betaalde bedrag teruggestort krijgen. Met vriendelijke groet, I.M. Van der Wal
  3. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Mevr. Van Der WalOnze tegemoetkoming om een nieuwe zending toe te sturen is nog steeds geldig. Wanneer u dit niet wenst,kunnen we u tegemoet komen door de helft van dit bedrag terug te storten aan u. Omwille van een onjuiste adressering en een foutieve bezorging door Post NL is ons pakket ook niet retour gekomen.Met vriendelijke groet,
    Mevr. A. Riemis
    Pro Mail / Homeshopper
  4. Auteur
    Wal
    Datum
    Dag mevrouw Riemis,Ik vind het jammer dat u slechts de helft wilt terugbetalen, maar om dit verhaal af te sluiten, ga ik er mee akkoord, u heeft mijn rekeningnummer.
    Met vriendelijke groet,I.M. Van der Wal
  5. Auteur
    Homeshopper.nl
    Datum
    Geachte Mevr. Van Der WalGelieve uw rekeningnummer voor de terugbetaling aan ons door te geven. U had betaald via Ideal. Dit mag ook via een email rechtstreeks aan ons bedrijf.Met vriendelijke groet,
    Mevr. A. Riemis
    Pro Mail/Homeshopper.

Ook een klacht indienen over Homeshopper.nl?