Klacht HomyPhone: De winkel levert geen goed kennis en advies en wil alleen verkopen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 330212
Gebruiker
iKaKroc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden ben ik naar de telefoonwinkel HomyPhone op het Buikslotermeerplein 76 in Amsterdam Noord geweest voor een screen protector voor mijn nieuwe android samsung mobiele telefoon. Ik werd geholpen door de eigenaar die mij een bepaalde screen protector adviseerde.
Na drie dagen is deze screen protector er uitgevallen.
Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan en bij de zelfde meneer gevraagd om advies en gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Meneer weigerde.

De oplossing

Contant terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HomyPhone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iKaKroc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de winkelier opgezocht maar hij staat niet open om het probleem op te lossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over HomyPhone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen