Klacht Honda Nederland: IMA pakket te laat vervangen Civic

Klachtnummer
# 87869
Gebruiker
Zande
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2.5 maand geleden klacht gemeld bij Honda Verhagen Driemansteweg Rotterdam. Ima lamp blijft branden, 1e keer geen reactie op dePC van de auto. 2e keer gemeld wel registratie op de Pc van de auto. Ik heb 2.5 maand gereden, 4500 kilometer zonder ondersteuning van het IMA systeem. Hier heb ik geen hybride voor gekocht, ik wil dan ook schadeloos worden gesteld voor de dure gereden kilometers. De honda rijdt normaal 1 op 18, en nu zonder ondersteuning 1 op 11.

De oplossing

Scahdeloosstelling, inmiddels heb ik een afspraak om het IMA systeem accus te vervangen, maar wel veel te laat. Ik heb hierdoor veel dure kilometers gereden, ik verwacht van u een coulance oplossing !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Honda Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Honda Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen