Opgelost door Hondenmagazijn.nl: Hondenmagazijn is een bedrijf dat zich niet aan de eigen beloftes houdt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 649208
Gebruiker
Maximiliaan2015
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 16-01: 2 hondenregenjassen besteld. deze op 10-02 ontvangen. De jassen voldeden niet aan de verwachting die je mag hebben als je de voorbeelden op de website bekijkt. Op 10 -02 een mail gestuurd met de vraag om een retouradres/label, deze vraag met alle gegevens ook op hun website ingevuld en telefonisch contact gezocht. De telefoon wordt niet beantwoord en het contact wordt automatisch verbroken. 15-02, 17-02, 20-02, 21-02 en 23-02 mails gestuurd met opnieuw de vraag om een retourlabel/adres om bestelling 57959 te kunnen retourneren . TOT NU TOE GEEN ENKELE REACTIE. Men zou kunnen denken dat we met een onbetrouwbare organisatie te maken hebben die zich niet aan eigen beloftes houdt. Hoe nu verder?

Gewenste oplossing

Graag contact zodat ik de bestelde hondenjassen kan retourneren via een retouradres/label dat naar mij wordt opgestuurd.
Geboden oplossing
Ik heb mijn geld teruggekregen waar ik heel blij mee ben, maar heb nog steeds geen retouradres/label ontvangen, dus we wachten maar af wanneer we de goederen terug kunnen sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Maximiliaan2015
    Datum
    Hondenmagazijn heeft gereageerd op mijn klacht die ik gedaan had via Trustpilot.
    Ze hebben gisteren het door ons betaalde bedrag geretourneerd.
    Een retourlabel/adres hebben we nog niet ontvangen en daar heb ik vandaag een mail over gestuurd met de vraag dit te doen zodat we een probleem af kunnen sluiten.
  2. Auteur
    Maximiliaan2015
    Datum
    Het door ons betaalde geld is teruggestort waarvoor dank. Ik ontvang nog steeds graag het retourlabel/adres voor zendingsnummer YT2303421272217682 zodat we deze vervelende kwestie netjes af kunnen sluiten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen