Opgelost door Hondenmagazijn.nl: Hondenmagazijn is een bedrijf dat zich niet aan de eigen beloftes houdt.
Details
Klacht
Op 16-01: 2 hondenregenjassen besteld. deze op 10-02 ontvangen. De jassen voldeden niet aan de verwachting die je mag hebben als je de voorbeelden op de website bekijkt. Op 10 -02 een mail gestuurd met de vraag om een retouradres/label, deze vraag met alle gegevens ook op hun website ingevuld en telefonisch contact gezocht. De telefoon wordt niet beantwoord en het contact wordt automatisch verbroken. 15-02, 17-02, 20-02, 21-02 en 23-02 mails gestuurd met opnieuw de vraag om een retourlabel/adres om bestelling 57959 te kunnen retourneren . TOT NU TOE GEEN ENKELE REACTIE. Men zou kunnen denken dat we met een onbetrouwbare organisatie te maken hebben die zich niet aan eigen beloftes houdt. Hoe nu verder?Gewenste oplossing
Graag contact zodat ik de bestelde hondenjassen kan retourneren via een retouradres/label dat naar mij wordt opgestuurd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.