Opgelost door Hondenmagazijn.nl: zeer slecht

ohappydays

levering van mijn hondenman, besteld nooit geleverd. ik voel me voor het eerst in mijn leven opgelicht. langs deze weg wil ik mensen waarschuwen voor deze firma. bestel niets laat je niet verleiden door hun aan biedingen , en hun mooie praatjes via de mail. dit zin standaard mailtjes die ze naar iedereen sturen om je zoet te houden. conclusie ik koop hier nooit meer. mensen weest gewaarschuwd !

leveren en zo snel mogelijk, anders wil ik mijn geld terug

Hondenmagazijn.nl
    Beste Jos,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij hechten veel waarde aan de meningen van onze klanten. We vinden het daarom dan ook spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren.

Aan de hand van de gegevens van de pakketdienst zien wij dat uw bestelling is bezorgd op Woensdag middag 17 Maart.

Wij wensen u en uw trouwe viervoeter veel plezier met uw aankoop.

Lev
    Team Hondenmagazijn

ohappydays
Na mijn klacht, werd mijn bestelling binnen 4 dagen bezorgd. Ben blij dat het goed afgelopen is , al had ik de moed al op gegeven. Zal nooi meer op deze site iets bestellen.

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn.nl?