Klacht Hondenmagazijn: In tegenstelling wat website vermeldt belachelijk lange levertijd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425402
Gebruiker
Banyoles
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 29-1 bestelling geplaatst. Levering volgens website enkele dagen. Mail ontvangen levering is vertraagd, nu in de week van 10 februari. Niets ontvangen, mail gestuurd. Antwoord levering ??? verzending van artikelen in de eerste week van maart. Vanuit China, dus wanneer??? Ik vind dit niet acceptabel, wil de aankoop annuleren en mijn geld terug. Krijg als antwoord dat ze bij natuurrampen binnen 90 dagen moeten leveren!!!!!!

De oplossing

Aankoop annuleren, geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Banyoles
    Datum
    Geen enkele reactie gehad. Vrees dat ik ben opgelicht.
  2. Auteur
    Banyoles
    Datum
    Nog geen reactie.
  3. Auteur
    Hondenmagazijn
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Door het Coronavirus is er een langere levertijd dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Banyoles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen