Opgelost door Hondenmagazijn: Na 5 weken nog steeds niet geleverd, heb mijn geld terug gevraagd maar geen reactie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437222
Gebruiker
SchoenOor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen levering, geen opvolging van bestelling, geen antwoord op mail

De oplossing

Mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Hondenmagazijn
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben uw aankoopbedrag zojuist gerestitueerd en zien de gekochte artikelen graag retour zodra u deze heeft ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SchoenOor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gekregen dankzij klachtenkompas, hun mailtje aan mij was wel anders dan hun reactie hierboven: Wij zijn een onderzoek gestart en hebben van de lokale pakketbezorgdienst teruggekoppeld gekregen dat uw bestelling niet geleverd kon worden en is teruggestuurd naar de leverancier. Erg vervelend, onze excuses. Er zijn nu twee opties die we kunnen doen: Optie 1: Wij versturen alsnog uw bestelling met de betreffende korting op vanuit ons magazijn. Optie 1: Wij storten u w aankoopbedrag terug op uw rekening. Wij vernemen graag wat uw voorkeur heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke hondengroeten, Chandra Team Klanttevredenheid Onderdeel van de Hondenmagazijn Group - Netherlands
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen