Opgelost door Hondenmagazijn: Na 5 weken nog steeds niet geleverd, heb mijn geld terug gevraagd maar geen reactie

content Opgelost
SchoenOor

Geen levering, geen opvolging van bestelling, geen antwoord op mail

Mijn geld terug

Hondenmagazijn
    We hebben uw aankoopbedrag zojuist gerestitueerd en zien de gekochte artikelen graag retour zodra u deze heeft ontvangen.

SchoenOor
Geld terug gekregen dankzij klachtenkompas, hun mailtje aan mij was wel anders dan hun reactie hierboven: Wij zijn een onderzoek gestart en hebben van de lokale pakketbezorgdienst teruggekoppeld gekregen dat uw bestelling niet geleverd kon worden en is teruggestuurd naar de leverancier. Erg vervelend, onze excuses. Er zijn nu twee opties die we kunnen doen: Optie 1: Wij versturen alsnog uw bestelling met de betreffende korting op vanuit ons magazijn. Optie 1: Wij storten u w aankoopbedrag terug op uw rekening. Wij vernemen graag wat uw voorkeur heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke hondengroeten, Chandra Team Klanttevredenheid Onderdeel van de Hondenmagazijn Group - Netherlands

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn?