Opgelost door Hondenmagazijn: Wil bestelling annuleren en geld terug, maar hondenmagazijn reageert nergens op.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432260
Gebruiker
PeterD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Uw producten worden direct vanuit onze leverancier naar u verzonden. Hou daarom rekening met een gemiddelde levertijd van 7 tot 14 dagen voor Nederland en 15 tot 30 dagen voor België. 

Ik heb daarop direct geantwoord en gevraagd om te annuleren, wil niet wachten en heb geen zin in producten vanuit China, tevens wil ik geen korting. Mijn vraag wordt niet beantwoord en Hondenmagazijn gaat verder met afhandeling?

De oplossing

Wil zoals gevraagd annuleren en mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Hondenmagazijn
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Peter,

    Wij hebben uw aankoopbedrag zojuist gerestitueerd.
    Graag zien wij uw bestelling retour.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groeten

    Hondenmagazijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PeterD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is inmiddels teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hondenmagazijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen