Opgelost door Hondenoutlet.nl: Artikel ontbreekt in pakket en geen contact mogelijk via mail of telefonisch niet bereikbaar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 325722
Gebruiker
Karin Pluym
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geen reactie op e mail, telefonisch niet bereikbaar nadat mijn bestelling niet compleet was.
Ik heb in het verleden meerdere keren erg prettig zaken gedaan en ook erg prettig telefonisch en mail contact gehad met Hondenoulet.nl
Ook ben ik bij hun zaak geweest om een passend jasje voor mijn hondje aan te schaffen en daar erg goed geadviseerd en geholpen.

Nu heb ik vorige week een vraag gesteld over een hondenmand waar ik interesse in had.
Netjes en erg snel werden mijn vragen via de mail beantwoord.

Waarop ik mijn bestelling meteen geplaatst heb samen met 2 flesjes Bachelor Rescue Remedie druppels voor mijn hondje.

Ik kreeg een aantal mails met dank je wel voor uw bestelling, uw bestelling is geplaatst en ingepakt, is verzonden.
Dat ging vlot achter elkaar en zaterdag werd dan mijn pakket keurig verpakt bezorgd door Post NL.
Helaas zat er maar 1 flesje van de bestelde druppels in, ik heb meteen een mail gestuurd en foto’s gemaakt van wat er in de verpakking zat.
Ook zat er een packlist bij waarop stond dat er een hondenmand en 2 flesjes Bach Rescue Remedie in zouden moeten zitten.
Helaas stond op de packlist in geen enkel vakje aangevinkt wat ze erin gedaan hadden.
Deze heb ik ook meegestuurd.
Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen.
Ik heb al op diverse manieren een mail gestuurd ook via de manier waarin je een vraag over een product kan stellen en waar ik toen vorige week voor de bestelling wel meteen antwoord op kreeg blijft er ook daar nu reactie uit.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, of je krijgt meteen te horen dat de wachttijd momenteel langer dan 5 minuten bedraagt en de verbinding wordt dan meteen verbroken of je hangt vervolgens een tijd aan de lijn en krijgt dan nog voorgaande te horen en dan wordt de verbinding ook weer verbroken.
Welke optie je ook kiest uit het keuzemenu, bij iedere optie gebeurd hetzelfde.

Het flesje heeft een waarde van € 11,99 en ik zou dit graag zo snel mogelijk willen ontvangen.

Uiteraard heb ik begrip voor de drukte in een zaak maar, dit vind ik eerlijk gezegd nu wel heel erg lang duren en geen goede service.
In ieder geval niet de service die ik voorheen gewend was en waarom ik bij Hondenoutlet.nl klant ben.

Daarom probeer ik het nu maar via deze weg en hoop dat ik mijn bestelde product alsnog zo snel mogelijk mag ontvangen.
Dan ben ik ook nu weer een tevreden klant.

Gewenste oplossing

Het ontbrekende flesje met druppels van Bach Rescue Remedie alsnog zo snel mogelijk na sturen.
En graag reageren op mijn mail.
Geboden oplossing
De klacht is netjes opgelost, reacties kwamen vanwege de verhuizing van het bedrijf wat later dan gepland. Als mij dit bekend was geweest had ik daar uiteraard begrip voor gehad, een verhuizing valt altijd tegen en zeker bij een verhuizing van een bedrijf komt er heel wat meer kijken. En dat begrip heb ik nu nog steeds, ze zijn hun belofte nagekomen en hebben me de volgende dag netjes een mail gestuurd met hun excuses erin en dat het ontbrekende artikel alsnog nagestuurd zou worden. Dat artikel mocht ik de volgende dag al in goede orde ontvangen. Ik ben weer net zoals voorheen een tevreden klant. Dank je wel Hondenoutlet.nl en Klachtenkompas.nl voor de bemiddeling 👍👍👍
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Karin Pluym
    Datum
    Tot op heden heb ik zowel op mijn e mails, mijn telefoontjes als op deze klacht via jullie nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hier toch wel zorgen om maak, dit is niet de manier waarop ik altijd fijn zaken heb gedaan met Hondenoutlet.
    Buiten dat ben ik nog steeds m’n geld kwijt en heb het bestelde product niet mogen ontvangen.
    Ik vind gewoon dat het opgelost moet worden, ik heb netjes vooraf betaald en dan hoort er ook geleverd te worden volgens afspraak
  2. Auteur
    Hondenoutlet.nl
    Datum
    goedenavond, onze excuses voor de late reactie, wij zijn de afgelopen week met het bedrijf verhuisd en hebben daarmee achterstand opgelopen in de verwerking, morgen wordt uw vraag opgepakt en wordt u geinformeerd over verdere acteis
  3. Auteur
    Karin Pluym
    Datum
    Goede avond,

    Wat ontzettend fijn dat jullie gereageerd hebben.
    Had ik dat geweten dan had ik daar uiteraard begrip voor gehad en nu ik dit weet heb ik dat ook zeker nog.

    Een verhuizing brengt altijd een hoop werk met zich mee en zeker van een bedrijf/ zaak daar komt heel wat meer bij kijken.

    Ik waardeer jullie reactie heel erg en wens jullie alvast heel veel succes toe oude nieuwe locatie en hoop dat alles weer snel op rolletjes verloopt zoals ik van jullie gewend ben.

    Ik wacht jullie verder bericht af.

    Dank je wel in ieder geval voor de duidelijkheid, daar ben ik al blij mee.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hondenoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen