Opgelost door Hondenoutlet.nl: Bestelling wordt niet geleverd en het bedrijf is onbereikbaar.

content Opgelost
Hondenrugzak#1 en tuigje#1

Artikelen worden gewoon niet geleverd. 1 oktober besteld EN betaald, twee keer bericht gestuurd, op 5 oktober getracht ze telefonisch te bereiken, maar men neemt gewoon nooit op en kapt het contact na vijf minuten ongeveer gewoon af!! En er staat bij mijn bestellingen dat ‘bestelling nog niet in verwerking is’ Wat is dit voor rare zaak??? Voor 16 uur besteld, morgen in huis?? Hahahahaha!

Hondenoutlet: HOE ZIT DIT?? Graag reactie!

Gewoon wat het belooft te doen: de bestelde artikelen leveren. Ik heb netjes betaald en daar ook bevestiging van gekregen en dus recht op die spullen.

Hondenrugzak#1 en tuigje#1
    UPDATE: Het pakket is gister (op zondag?..) kennelijk alsnog verzonden! En zal morgen afgeleverd worden, als het goed is.

Dus deze klacht is niet meer van toepassing, alhoewel feit blijft, dat de zending een week op zich heeft laten wachten.

Hondenrugzak#1 en tuigje#1
Alsnog verstuurd. In het vervolg zou gewoon antwoord geven op mailtje dit soort klachten kunnen voorkomen.

Ook een klacht indienen over Hondenoutlet.nl?