Klacht Hondenoutlet.nl: slechte service

Klachtnummer
# 270920
Gebruiker
Rika52
Datum
5 reacties

Details

De klacht

slechte vorm mand.... is niet om aan te zien maar deze mensen reageren niet op een klacht!!

De oplossing

Mijn geld terug of nieuwe mand

5 reacties

  1. Auteur
    Hondenoutlet.nl
    Datum
    wil je jouw klacht kenbaar maken? wat is je bestelnummer? wanneer en waar heb je de klacht ingediend?
  2. Auteur
    Hondenoutlet.nl
    Datum
    tijdens kantooruren reageren wij altijd, dus als u in het weekend een bericht achterlaat wordt er ALTIJD gereageerd. Deze mand heeft deze vorm, is slap, dus krijgt een vorm als de hond erin ligt, het is geen harde opstaande rand, maar een soft rand.
    Als u niet tevreden bent over dit model kunt u hem altijd terugsturen, of brengen en ruilen voor een andere mand, wilt u dat dient, dan ontvangt u, na ontvangst en controle en acceptatie van uw retour, gewoon uw geld terug.
    Ik begrijp uw teleurstelling in de mand, maar er zijn zoveel soorten manden en zovele verwachtingen, in onze grote showroom kunt u alle manden zien en voelen, online is dit natuurlijk altijd veel lastiger
  3. Auteur
    Rika52
    Datum
    Waarom is deze grote dan wel mooi?
  4. Auteur
    Rika52
    Datum
    OOk het verschil in prijs WOW dan is de kleine echt geen 25 euro waard!!!
  5. Auteur
    Hondenoutlet.nl
    Datum
    ik begrijp u niet, maar u bent blijkbaar erg kortaf, we willen u helpen, wees duidelijk wat u wilt, wilt u niets? stuur de mand terug met het retourformulier en we handelen het verder af conform de retourvoorwaarden

Ook een klacht indienen over Hondenoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen