Klacht Hondenoutlet.nl: slechte service

Rika52

slechte vorm mand.... is niet om aan te zien maar deze mensen reageren niet op een klacht!!

Mijn geld terug of nieuwe mand

Hondenoutlet.nl
    wil je jouw klacht kenbaar maken? wat is je bestelnummer? wanneer en waar heb je de klacht ingediend?
    Hondenoutlet.nl
    tijdens kantooruren reageren wij altijd, dus als u in het weekend een bericht achterlaat wordt er ALTIJD gereageerd. Deze mand heeft deze vorm, is slap, dus krijgt een vorm als de hond erin ligt, het is geen harde opstaande rand, maar een soft rand.
    Als u niet tevreden bent over dit model kunt u hem altijd terugsturen, of brengen en ruilen voor een andere mand, wilt u dat dient, dan ontvangt u, na ontvangst en controle en acceptatie van uw retour, gewoon uw geld terug.
    Ik begrijp uw teleurstelling in de mand, maar er zijn zoveel soorten manden en zovele verwachtingen, in onze grote showroom kunt u alle manden zien en voelen, online is dit natuurlijk altijd veel lastiger
    Rika52
    Waarom is deze grote dan wel mooi?
    Rika52
    OOk het verschil in prijs WOW dan is de kleine echt geen 25 euro waard!!!
    Hondenoutlet.nl
    ik begrijp u niet, maar u bent blijkbaar erg kortaf, we willen u helpen, wees duidelijk wat u wilt, wilt u niets? stuur de mand terug met het retourformulier en we handelen het verder af conform de retourvoorwaarden

Ook een klacht indienen over Hondenoutlet.nl?