Klacht Hondjegezond.nl: Bestelling honden mand betaald maar nooit ontvangen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 410430
Gebruiker
Corrie van der Zwan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede morgen
Ik heb bij Hondjesgezond op 2 dec een hondenmand besteld en betaald
Ik heb heel veel mails gestuurd
En ik heb op veel berichten gereageerd op hun Facebook maar dat word elke keer weer verwijderd met de vraag of ze willen reageren
Tot nu toe nog nix gehoord
Wat kan ik doen
Kunt u mij alsjeblieft helpen
Ben ik nu mij geld kwijt of hebben jullie een oplossing of weten jullie wat ik kan doen
M v g Corrie van der Zwan

De oplossing

Honden mand donut bezorgen of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hondjegezond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corrie van der Zwan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hondjesgezond hebben helemaal niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hondjegezond.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen