Klacht Honeymoonshop: Bolero van 300 euro niet goed!

Jennifer

Wij hadden onze bruids kleding bij Honeymoonshop in Rotterdam gekocht.
Bij mijn jurk wilde ik een bolero hebben van Chiffon. Dat kon gemaakt worden voor 300 euro. Voor zoveel geld mag je welk verwachten dat die dan perfect is. Niets is minder waar! Het was nog een gedoe om te krijgen wat ik wilde, want de coupeusse had een eigen idee erover. Na lang over en weer te discussieren, tenslotte mijn jurk, mijn dag, ging zij het maken zoals ik het wilde.
Bij het afhalen van onze kleding, tevens laatste pas en vermaak mogelijkheid, kwamen wij erachter dat de bolero te strak zat om mijn bovenarmen. Ik kon mijn armen niet omhoog doen. De knopen waarmee de bolero vast gezet moest worden aan mijn jurk zaten merendeels los. Dit zou opgelost worden.
Op mijn trouwdag stortte ik in. Bolero was helemaal niet vermaakt. Knopen zaten los. Mijn bolero was verpest. Kon niet goed vast gezet worden, zat los onder mijn oksel, bovenarmen kon ik niet bewegen.

Ik wil het geld terug ontvangen van mijn bolero. wij hebben heel wat geld betaald voor onze kleding. Geen goede service gehad hierover. Mijn bolero zat niet zoals het moest. mijn trouwfotos zijn daardoor ook lelijk geworden. je ziet op elke foto dat de bolero niet goed is, gasten kwamen vragen of het wel lekker zat. Ik schaamde me diep. En daar heb ik 300euro voor moeten betalen. Enige wat wij te horen kregen, na een week, dat we moesten langs komen met de jurk en bolero. Bij jullie aangegeven dat onze kleding bij de stomerij was, zoals elk bruidspaar doet na een bruiloft. Er werd aangegeven door Iris dat de stomerij niet wist hoe t gewassen moest worden. Dit wilden jullie bij de stomerij uiteindelijk afschuiven. Wij gaan daar niet mee akkoord want de schuld ligt niet bij de stomerij maar bij jullie.

Wij vinden dat Honeymoonshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Honeymoonshop?