Klacht Honeywell: App om thermostaat op afstand te bedienen, doet het niet meer

Klachtnummer
# 347751
Gebruiker
I PAD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

“Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Nog een ogenblik geduld aub.”

Maakt niet uit wanneer je belt, na meerdere keren meer dan 30 minuten gewacht te hebben en dat perment aangehoord te hebben, vraag je je af of er überhaupt iemand aanwezig is.

De afstandbiedinging via de app met de thermostaat is een mooi verkoopverhaal maar is en blijft onstabiel en doet het nu helemaal niet meer. Je krijgt dan een e-mailtje van Honeywell dat de instructie mislukt is maar hoe het dan verder moet.....

De hulppagina met de “uitgebreide uitleg” is niet erg overzichtelijk en je zoekt naar een speld in de hooiberg.

Op een e-mail met een klacht hierover krijg je een standaard verhaal en je komt niet verder.

Voor mij geen Honeywell meer.

De oplossing

Een grote productleverancier als Honeywell levert geen enkele behoorlijke service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Honeywell?