Klacht Honeywell: Binnen 1 maand na aankoop is het systeem verouderd

Klachtnummer
# 54716
Gebruiker
lidy.knol@deksels.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind december heb ik € 1400,- geïnvesteerd in het Honeywell Evohome Touch systeem. In januari is er een nieuw systeem uitgebracht met een app waarmee je het systeem op afstand kunt aansturen met smartphone, tablet, etc.
Ik voel me bekocht, als ik geweten had dat dit nieuw systeem op de markt kwam had ik een paar weken gewacht.
Ik heb per email contact opgenomen met Honeywell met mijn klacht en gevraagd of ik mijn systeem kan omruilen voor het nieuwe systeem. Hun reactie is zonder enig begrip: ze noemen het onvermijdelijk dat mensen met verouderde versies van producten komen te zitten bij introducties van nieuwe versies.
Maar we hebben het hier niet over een paar jaar, maar binnen een paar weken!
Dit had voorkomen kunnen worden, het was bij Honeywell al lang bekend dat dit nieuwe systeem er aan kwam.

De oplossing

Ik wil graag het oude systeem omruilen voor het nieuwe.
Honeywell had dit probleem heel makkelijk kunnen voorkomen door te communiceren over het nieuwe systeem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Honeywell?