Klacht Honeywell: Evo Home sijsteem functioneert niet naar behoren, Honeywell helpt niet mee aan een oplossing.

# 251935
R.J. van der Plas

Het Evo Home systeem (intelligente thermostaat voor het hele huis) werkt sinds aankoop (2012) niet naar behoren en lijkt willekeurig aan of uit te gaan. De installateur weet niet meer wat te doen en heeft geen oplossing, en Honeywell stuurde een technicus die zegt dat alles OK is. Na een uitvoerige wisseling van gegevens met de technische dienst heb ik een oplossing gesuggereerd, maar Honeywell zegt dat de zaak "geëscaleerd" is en ik moet wachten. Ik wacht nu al een maand of meer en gebruik al die tijd veel meer gas dan nodig. Ik heb gebeld met de technische dienst, die vertelt dat het uit hun handen is en dat ik moet wachten. Mijn e-mails worden niet meer beantwoord.

Upgrade de Evo Home controller voor de nieuwste versie (evt met wat bij betaling ivm grotere functionaliteit); mocht ook dit geen resultaten opleveren, dan mijn geld terug. Ik kocht de eerste versie, welke kennelijk nog kinderziektes had. De Honeywell technicus verving de intelligente radiator knoppen al (op mijn kosten), zeggende dat deze niet goed werkten en dat betere knoppen gebruikt moesten worden.

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Honeywell?