Klacht Honeywell: evoHome klanten keer op keer geschoffeerd

Klachtnummer
# 163996
Gebruiker
FM_071
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen drie jaar tijd heeft Honeywell twee nieuwe versies van hun evoHome systeem op de markt gebracht. De eerste keer met een beperkte omruilactie voor mensen die het systeem (soms kort daarvoor) hadden gekocht. De tweede keer zonder omruilactie. Hoewel niet klantvriendelijk, is dat niet het echte probleem. Wel dat de ondersteuning voor de oudere versies direct wordt gestopt. De 2e versie bevat software fouten, maar wordt niet geupdated. Nee, want er is inmiddels een andere versie. Een versie die ook andere hardware gebruikt, dus bestaande accessoires als wandhouder of tafelstandaard (beide toch ruim 50 euro handel) worden waardeloos als alleen de bedieninterface wordt vervangen.

De oplossing

- binnen de normale levensduur van de apparatuur updates verstrekken (of de mogelijkheid bieden updates uit te laten voeren)
- een *echte* omruilacties om mensen enthousiast over te laten stappen op een nieuwe versie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?