Klacht Honeywell: LCD scherm van Honeywell thermostaat steeds slechter leesbaar

Hr. Beneker

Van onze twee Honeywell kamer thermostaten vielen van de lcd schermen steeds meer streepjes weg. Dat was al na een jaar of 5, maar nu na 11 jaar kun je alleen nog door graden tellen de juiste temperatuur instellen. Hoe? Je ziet bij de overgang van 19,5 naar 20 graden aan de bovenkant de 1 in een stukje 2 verspringen.
De thermostaten werken verder normaal.
Zonde om twee nieuwe te kopen CM927 (175 euro) en CM907 (150 euro).
Van garantie viel weinig te verwachten zo las ik op internet. Maar wat zag ik. Je kunt de schermpjes zelf simpel herstellen: https://www.youtube.com/watch?v=W4LxHn5Y_l4
Deze spaanse film spreekt voor zich: door het met een fohn verhitten en aandrukken van de connectoren maken deze weer contact. Scherm is weer als nieuw. De ene is gerepareerd; het andere lcd schem laat ik even afkoelen voor ik hem weer monteer.

Honeywell kan voor mij weinig meer doen, ik lees op hun website (https://ensupport.getconnected.honeywellhome.com/s/article/Kan-het-display-van-een-CM921-CM927-vervangen-of-gerepareerd-worden?language=nl_NL) dat een los display niet te vervangen is, alleen het hele apparaat.
Als je ziet hoeveel mensen op Youtube en in fora aangeven het scherm zelf gerepareerd te hebben, dan heeft Honeywell aardig geprofiteerd van haar eigen slechte kwaliteit!. Schande.
Dat is dus wat Honeywell wel kan doen: de kwaliteit en haar garantie verbeteren.

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Honeywell?