Klacht Honeywell: Onbehulpzame klantenservice!

Klachtnummer
# 276498
Gebruiker
Rb88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In bezit van de Honeywell round connect. Sinds een tijd werkt de agenda functie op de app niet meer terwijl dit altijd heeft gewerkt. Inmiddels ben ik een week ENKEL per mail met verschillende medewerkers van Honeywell bezig om probleem op te lossen. Telefoneren kan niet want de lijn ligt eruit en ze zijn zogenaamd niet in de gelegenheid bij de klanteservice om te bellen. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zon onbehulpzame klantenservice gehad als die van Honeywell. Hoelang moet het duren voordat een simpele agenda via de app weer te bedienen is, toch zeker niet een week?

De oplossing

Bellen met een medewerker zou al de helft schelen. Daarnaast duurt het probleem nu voor mij al zo lang dat ik grof geld zou betalen als iemand me maar helpt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Honeywell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Honeywell?