Klacht Hoofdbordenwinkel.nl: geen aanrader !!

leontien

hoofdbord ,boxspring ,bedrok ,besteld , na levering en betaling goed bekeken en wat een teleurstelling ! 1 pootjes waren ongelijk
2 pootjes waren in stukjes gezaagde houten balkje onbewerkt en ongelakt
3 bedrok was veel te klein
4 hoofdbord was niet goed aan de muur bevestigd en de kwaliteit was veel minder dan op de foto te zien was.
problemen zijn nu gedeeltelijk opgelost maar heb wel haast 3 weken op de grond geslapen.omdat ze mijn bed ophaalden om te repareren ,toen ik het terug kreeg had het nog steeds niet de beloofde pootjes maar gewoon dezelfde !mijn mail en telephonetjes werden door de verkoopster de laatste 2 weken genegeerd , dat was het meest frustrerend ,ik laat het maar zo nu want ik word er moe van. maar ben ontevreden over de service, de kwaliteit ,en als klant word je erg onbeleefd behandeld

ik laat het hier maar bij, maar wil mensen alvast laten weten wat ze kunnen verwachten

Wij vinden dat Hoofdbordenwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoofdbordenwinkel.nl?