Klacht Hoog Laag Boxsprings: Defect bed en geen service

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 317194
Gebruiker
Petra2018
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn nieuwe hoog laag bed is afgeleverd, maar werkt van af het begin niet deugdelijk. Na een tweede bezoek is nu het bed defect en werkt helemaal niet meer.
Telefonisch zijn ze nu onbereikbaar en ook op e-mails reageert het bedrijf niet meer. Zelfs een aangetekende brief komt retour.

Gewenste oplossing


Een deugdelijk werkend bed en goede service. Aangezien ik het vertrouwen hierin heb verloren, wil ik graag mijn geld terug.

Geboden oplossing
Tot op heden geen enkele reactie gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoog Laag Boxsprings hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hoog Laag Boxsprings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen