Klacht Hoogenboezem Meubelen: Gaatje in onderstel van bankstel

Denisetenwolde

Op 28 januari 2018 hebben wij bij Hoogenboezem rotterdam een Hoek bank besteld. waar we 10 wk op moesten wachten.( maar goed, dat is logisch) uiteindelijk hebben we er 13 wk op moeten wachten want er was wat vertraging opgelopen. de Bank werd uiteindelijk bezorgd op de afgesproken datum en tijd, waar wij al die weken naar uitkeken, we waren zo blij dat we eindelijk de bank kregen. Tot onze schik zagen wij een gaatje in het onderstel van de bank. De bezorgers zouden het doorgeven en binnen twee dagen zou er contact met ons opgenomen worden. 3 dagen later nog steeds geen telefoontje of mail ontvangen. Dus toen hebben wij zelf maar contact gezocht. Het is vervelend dat dit is gebeurd volgens Hoogenboezem. ze kunnen het element wel op halen, dan gaat het naar de fabriek in het buitenland en gaan ze het maken. Dit kan 4 tot 7 wk duren. Ik zou dan weer iets moeten regelen op mijn werk wat heel lastig is ivm vakantie periode nu. En het mij dan weer een vrije dag kost. En dan de vrije dag niet vergeten als ze het element weer komen brengen. Dus in totaal 3 vrije dagen voor 1 bankstel.
Je snapt wel dat ik het daar niet mee eens ben. Ik heb een nieuw bankstel gekocht waar ik al 13 wk op heb moeten wachten. Dus dan verwacht ik ook een nieuw bankstel en geen reparatie bank. Ik koop toch geen showmodel?!! Plus het feit dat ik geen kleur verschil wil in de elementen.
Op dit moment ben ik in een mail wisseling maar helaas reageren ze pas eind van de dag en als ik ze terug mail zijn ze alweer gesloten. Zo gaat er steeds weer een dag overheen, en zijn we al twee weken verder zonder dat er een oplossing is gevonden.

Of een nieuw element binnen 3wk en als dat langer gaat duren een hele nieuwe bank ivm kleurverschil.

Ook een klacht indienen over Hoogenboezem Meubelen?