Klacht Hoogesteger Timmer- en Afwerkingsbedrijf: dak en gevel bijgebouw slecht geisoleerd

van de Graaf

We slapen in het bijgebouw en dat was in de winter niet warm te krijgen. En de wind kwam door de naden en het stopcontact. Melding gedaan bij het bedrijf en die deed het af dat het toch goed geisoleerd was. Zij hebben ook geen actie ondernomen om de klacht goed te onderzoeken. Omdat er meerdere dingen zijn voorgevallen en ik geen vertrouwen meer heb in dat bedrijf heb ik een ander bedrijf laten komen om de zaak te bekijken. De dakpannen en de gevelbekleding werden verwijderd en toen bleek op enkele plaatsen het isolatiemateriaal totaal te ontbreken. Dat was de reden dat de kamer (met dakkapel) niet warm was te krijgen. Het is nu door het andere bedrijf hersteld en we voelen nu het verschil al. We zitten nu wel met een schadepost a € 1700 die het eerste bedrijf niet wenst te vergoeden.

De schadepost (€ 1700,-) geheel vergoed zien, desnoods in 3 termijnen.

Wij vinden dat Hoogesteger Timmer- en Afwerkingsbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoogesteger Timmer- en Afwerkingsbedrijf?