Klacht Hoogvliet Supermarkten: Ben jerry ijs greek style over datum

Klachtnummer
# 156802
Gebruiker
Esther
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik heb net een bak 500 Gr Ben & Jerry ijs
greek style met honing caramelsmaak gekocht.
Ik was hem aan het opeten, smaakte een beetje zurig
maar ik dacht dat het door de yoghurt was. Ruimte ook
een beetje raar. Toen de bak op was, ging ik het
etiket lezen wat erin zat en zag ik staan ten minste
houdbaar tot: zie onderkant. 10-2015!!!
5 maanden over de datum en ik heb hele bak opgegeten!
Vind dit echt verschrikkelijk! Ben heel bang om nu
ziek te worden! :( ben moeder van twee kleine
kinderen van 1 en 2 jaar.
Hoogvliet van s Gravenzande dit kan echt niet!
Jullie moeten Fifo vullen en goed je producten controleren!

Esther

De oplossing

Ik heb mijn geld terug gekregen maar ja ik heb het
al opgegeten.

2 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw De Boer,

    Wij hebben uw klacht ontvangen via klachtenkompas.nl. Hierin geeft u aan dat u op 25 februari 2016 een bak Ben&Jerry's Greek style frozen yoghurt in de smaak vanille, honing en caramel heeft gekocht in onze winkel in 's-Gravenzande en dat dit product een houdbaarheidsdatum heeft van oktober 2015. U heeft de hele bak leeggegeten.

    Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat u een bak ijs heeft leeggegeten waarvan de houdbaarheidsdatum was verstreken en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij willen graag in contact komen met u, maar het telefoonnummer dat u heeft opgegeven, 06-47989885, blijkt niet in gebruik te zijn. Is er een ander telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken? U kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer (0172) 418 200 of via ons e-mailadres klantenservice@hoogvliet.com
    Onze welgemeende excuses voor het ongenoegen.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Stefanie Spierenburg-van Eijk
    Hoogvliet klantenservice
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw De Boer,

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat we elkaar gesproken hebben en de melding op een goede manier hebben kunnen afhandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Stefanie Spierenburg-van Eijk
    Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen