Klacht Hoogvliet Supermarkten: Dat ik vaak misgrijp.

Klachtnummer
# 542396
Gebruiker
Goudsnuitje.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De zuivelproducten zijn bijna nooit voorradig. Heel vaak zijn er verschillende producten op,of te weinig van.

De oplossing

Dat de zuivelproducten veel meer aangevuld gaat worden. 9 van de 10 keer op verschillende tijdstippen grijp je mis. Zoals o.a de Melkan zuivelproducten. Dan was et weer de verhuizing, dan weten ze nooit wat ze binnen krijgen. Elke keer een ander verhaal.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geachte heer of mevrouw De Visser,

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u regelmatig lege zuivelschappen aantreft in onze winkel. Wij horen graag van u in welke winkel dit is, zodat wij uw klacht verder kunnen oppakken.

    Met vriendelijke groet,

    Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen