Klacht Hoogvliet Supermarkten: Folder geeft fouten reclame!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 390930
Gebruiker
HARIBO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Folder van 18 t/m 24 september 2019 THEATERFEEST!!!????

Aanbieding Haribo silo,s plaatje in de folder klopt niet want de drop die daar wordt aangeboden op het plaatje hebben ze niet in het assortiment. Wat een THEATERFEEST nu we voor niks naar Soest zijn geweest.
Ook het schoenen rekje in elkaar zetten is een fiasco want zonder pattex kun je het wel vergeten. En kost het weer 2 stress uren van je leven.

De oplossing

Het zou fijn zijn als ik tegen betaling alsnog mij 10 silo’s Haribo halve manen krijg, want ik was juist blij dat ik ze weer in de folder zag staan en ben nu teleurgesteld.
Mijn vertrouwen in jullie folder staat nu op een heel laag pitje.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kieft,

    Hartelijk dank voor uw bericht via klanchtkompas.nl.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u voor niets naar onze winkel in Soest bent gereden voor de Haribo aanbieding en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben uw bericht besproken met onze inkoper en hij geeft aan dat er helaas een verkeerde afbeelding in onze folder is afgedrukt van de HARIBO aanbieding. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Hoogvliet klantenservice


Uiteindelijke oplossing

Auteur
HARIBO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoogvliet heeft excuus aangeboden omdat het artikel uit het assortiment is, maar dan nog vind ik het niet kloppen dat ze adverteren met verkeerde plaatjes. Het is jammer ik heb nu het artikel online gekocht zonder problemen en super service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?