Klacht Hoogvliet Supermarkten: groenten en fruit vaak van slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 454531
Gebruiker
VersFruit#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

afgelopen zaterdag kocht ik bij de Hoogvliet supermarkt op de Goudse Rijweg te Boskoop een bakje aarbeien voor 3,00 euro. Van buiten zagen deze er goed maar bij het openen thuis waren meerdere aardbeien beschimmeld of gekneusd. De bovenste aardbeien waren duidelijk van betere kwaliteit. Na 2 dagen waren alle aardbeien beschimmeld. Het valt me de laatste tijd op dat groente en fruit niet goed meer zijn - broccoli vergeeld, bonen half verrot, appels beurs in de bak. Dit moet toch beter kunnen.

De oplossing

- betere controle op kwaliteit van groente- en fruit en binnen het team bespreken hoe men dagelijks uiterlijk van verse groenten controleert
- kritische controle op leveranciers

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Voskuilen,

    Hartelijk dank voor uw bericht via klachtenkompas.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u deze ervaring hebt opgedaan in onze winkel aan de Goudse Rijweg in Boskoop en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben uw melding doorgezet naar onze collega's en zij zullen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u opnemen om uw melding te bespreken. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen