Klacht Hoogvliet Supermarkten: Het gekochte product krijg ik niet wegens te weinig ingekochte producten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 648879
Gebruiker
Mylene#125
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst online, maar dag van te voren krijg ik een mailtje dat het vanwege het grote succes niet meer leverbaar is en ik dus mijn bestelling niet krijg. In de voorwaarde die ik moet aanvinken staat duidelijk dat ze mijn moeten leveren binnen 30 dagen. Er word totaal niet meegedacht met de klant! Morgen de geschillencommissie maar eens raadplegen want dit mag niet.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bestelling die ik gedaan heb. Klant is koning. Dan hadden ze erbij moeten zetten beperkte voorraad en dat stond er niet bij
Geboden oplossing
K#$%t bedrijf!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Lieshout,

    Bedankt voor uw reactie via klachtenkompas.nl

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u zo teleurgesteld bent door de Pampers aanbieding.

    De Pampers aanbieding die wij aanboden was een zeer scherpe actie en deze actie is door derden op het internet geplaatst, waardoor de aanbieding niet alleen onder onze klanten werd gedeeld, maar ook buiten ons marktgebied. Daardoor is het aantal bestellingen door het dak gegaan. Met deze aantallen hadden wij onmogelijk rekening kunnen houden. Helaas heeft dit als gevolg gehad dat wij een grote hoeveelheid bestellingen hebben moeten annuleren.
    Omdat het hier om een éénmalige partij ging hebben wij in onze folder vermeld dat het een op=op aanbieding betrof.

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vervelende situatie.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet klantenservice
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Geacht mevrouw Van Lieshout,

    Bedankt voor uw reactie.

    Onze excuses voor de naamverwisseling. Helaas kunnen wij u geen andere informatie geven dan dat wij al eerder aan u hebben gegeven. Het gaat hier om een op=op actie. Wij hebben om die reden dan ook geen voorraad van deze actie Pampers. Wij kunnen dan ook de Pamper pants helaas niet meer aanbieden voor de prijs van € 17,99. Het spijt ons dat wij u hebben teleurgesteld met deze actie.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen