Klacht Hoogvliet Supermarkten: Het gevoel te hebben dat ik in de maling ben genomen.

Klachtnummer
# 555154
Gebruiker
m.a. waasdorp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De oplossing van de puzzel van september kan ik ook niet doorgeven. Wat Hoogvliet schrijft over de site klopt niet. Ben het al 2 dagen aan het proberen. Heel irritant.

De oplossing

De waarheid schrijven. De site is niet beschikbaar.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Hierin geeft u aan dat het niet lukt om de oplossing van de puzzel uit de Leen in te vullen op onze website.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het niet lukt om de oplossing van de puzzel uit de Leen in te vullen op onze website en begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben op dit moment drie acties op onze website www.hoogvliet.com/winacties-meedoen staan. U krijgt op deze pagina eerst de actie "Eat Me Avocado" te zien, daarnaast "Leen puzzel"en als laatste ziet u "Win met Leen!". Als u op de tweede tab klikt, wordt u doorgestuurd naar de pagina om de oplossing van de puzzel uit de Leen in te vullen. Om het nog duidelijker te maken hebben wij voor u een screenshot van de website toegevoegd waarop u kunt zien waar u moet klikken voor de puzzel actie.

    Mocht u nog vragen hierover hebben, dan kunt u ons bereiken via het telefoonnummer (088) 457 1010, wij helpen u graag telefonisch verder.

    Met vriendelijke groet,
    Hoogvliet Klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen