Klacht Hoogvliet Supermarkten: idem als klacht

Panda#2020

Waarom betaal ik bij de ene hoogvliet vestiging meer/minder dan bij de andere hoogvliet vestiging voor exact het zelfde product/artikel.

duidelijkheid voor ieder die landelijk bij hoogvliet inkoopt

Hoogvliet Supermarkten
    Geachte heer of mevrouw Weeda,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat de verschillende prijslijnen die wij hanteren voor onduidelijkheid hebben gezorgd. Hoogvliet werkt met vaste lage prijzen, waarmee wij de goedkoopste supermarkt in de buurt zijn. In sommige winkels verlagen wij prijzen van bepaalde producten, als een concurrent in de omgeving met die producten goedkoper is dan wij. Zo is dit ook het geval bij de door u gestuurde kassabonnen. Zo zijn wij bewezen de goedkoopste in de buurt van onze supermarkten. Onze excuses voor de ervaren onduidelijkheid.

Hoogvliet klantenservice
    Hoogvliet Supermarkten
    Geachte heer of mevrouw Weeda,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Hoogvliet klantenservice

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?