Opgelost door Hoogvliet Supermarkten: koffiepads van Gwoon zijn aan de zijkant niet goed dicht gestanst waardoor de koffie uit de pads kom

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368256
Gebruiker
A. Zuijderduin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

koffiepads van Gwoon zijn aan de zijkant niet goed dicht gestanst waardoor de koffie uit de pads komt.
Houdbaarheidsdatum 09 10 20

Gewenste oplossing

Ik wil graag een nieuw pak met koffiepads toegestuurd krijgen en een telefoonnummer van het bedrijf
Geboden oplossing
Hallo klachtenkompas, Via klachtenkompas heb ik een omruil aanbod van Hoogvliet gekregen maar ik ben nog niet bij de winkel geweest om de koffiepads om te ruilen, dat zien we nog wel. Van Gwoon heb ik een tegoed van 5 euro gekregen. ik ben dus tevreden met de geboden oplossingen. Met vriendelijke groet, Een tevreden klant.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    A. Zuijderduin
    Datum
    Ik heb een klacht geplaatst over een pak koffiepads, van het merk Gwoon, dat ik bij hoogvliet heb gekocht.
    De koffiepads zijn aan de zijkanten lek er komt dan koffie uit en zijn dan niet meer bruikbaar in.
    ik zou graag een nieuw pak koffiepads willen hebben in ruil voor het pak met de koffiepads waar het lek inzit. Graag uw reactie.
  2. Auteur
    Hoogvliet Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Zuijderduin,

    Hartelijk dank voor uw bericht via klachtenkompas.nl. Hierin geeft u aan dat de g'woon koffiepads die u heeft gekocht in onze winkel in Voorschoten niet goed dicht gestanst zijn. Hierdoor zijn ze niet goed te gebruiken.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de koffiepads niet van goede kwaliteit zijn en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Omdat het hier een g’woon product betreft, hebben wij uw melding doorgestuurd naar onze inkoopvereniging, Superunie. Uiteraard willen wij graag dat u onze g'woon koffiepads kunt blijven kopen en Superunie zal dan ook contact met u opnemen en uw melding in behandeling nemen. Wij vertrouwen erop dat zij uw melding op een goede manier zullen afhandelen. Uiteraard mag u de verkeerde koffiepads ook gewoon in één van onze winkels omruilen. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Hoogvliet klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hoogvliet Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen